What’s Your Porn Name?

Ever wondered what name you’d have if you were in porn? Now you can find out.

Your porn name is traditionally a combination of the name of your first pet, and the name of the first street/suburb you lived on. Give us your examples!!!

Around our offices, names have come up including:

Rusty Wood

Muffy Mountbatten

Sheba McGregor

Pippa Botting

Smokey Angus

Red Camilla (alias Ginger Camilla)

Roxy Salisbury

Add your porn name to our comments section below!!! Make us laugh….

109 comments on “What’s Your Porn Name?

  1. Lucky Douglas is my porn name

  2. HA! Mine is Dias Assegai (pronounced Dee-hass Ass-a-guy). Dias is the Columbus of Southern Africa and assegai is the African name for a spear…

    • Bet five bucks your black.

  3. Tim Clay. Gee even my porn name is boring. Like your site though

    • Cheers Michael, glad we could make you laugh a little!!

    • he meant his porn name is boring like your website

  4. Bam Cocker!

  5. Velvet Gardens! just found this site today and loving it! thanks so much :)

  6. Fluffy Crescent ;)

  7. fishy young?

    • Awesome!!!

  8. Timmy Nevada. This is the first street name I can remember.

  9. I text married women all day from work. I don’t have time for this.

    • That’s too bad. We could have used your obvious charm and wit to come up with something funny!!!

  10. Pro Bono

  11. Toby Broadacre

    • Your name is Buster Hymen and the best you can come up with is Toby Broadacre? LOL dude!!!

  12. lol

  13. P.P. Envy

  14. olivia cockburn…the real name of olivia wilde

  15. Plu Pinewood

  16. princess handy

  17. Haywood Jabloemy

  18. Daisy Hampshire or Daisy MAkienzie

  19. My Porn name is / would be… Oliver Desnutz

  20. My porn name would be Cold Glasscock

    • Either that, or a character in Austin Powers.

  21. My sex name is Hump Me Tender

  22. Rocky Wilder ;)

  23. Tiger Van Buren.

    Got a very conservative mate who unfortunately for him would be called Fluffy Devine!

  24. Macho Puddingstone

  25. translated in english is my name Nice Pestle :)

    a very nice web side :) :) :)
    Best regards from Germany

  26. Mine is……

    Boomer Happy Jack. Lol.

    (Our dog’s name was Boomer. We lived on Happy Jack road.)

    Later on in life……..
    Maggy Sugarhouse

    After college……….
    Jezebelle State Street

    And finally……….
    Thumper Sego

  27. hershey william… man that sucks -_- (It’d be good if I was black :P)

    • He he he…. sucks…. yeah!

  28. Buzz Bass. o.O

  29. Rosie Marie

    or Trojan R

    I had 2 first pets and 2 streets I grew up on haha

    • I’d go with Trojan R. Just sayin’.

  30. Sugar King

  31. Mine is Sparky Delight. Oh Yeah!

  32. Heath Main.

  33. Sport Robin Hood. I sound more like a junior super hero than sex machine…

  34. Poppi View is my porn name…… he he!

  35. Allie Hazel

  36. Fritz Belmont

  37. Richard Head

    • Ahh yes, Richard Head. An oldie but a goodie….

    • fucking hilarious!

  38. Sport Robin Hood. I sound more like a junior super hero than sex machine…
    +1

  39. Cricket Carlyn.

  40. Coco Hurley hah then Lucky smith.

  41. Nigel Lyon…..aw =(

  42. Or

    Poofy Lyon

  43. Or

    Possum Lyon,

    That’s right, i had a cat named Possum.

    What of it?

    • I think Poofy Lyon is better…. ;)

  44. My porn name is Brutis Box Elder.

  45. Cocoa Knoxville

  46. My porn name is Shed Brown!!!!
    nice site

  47. First Animals name was -Prissy
    Street was – Bottom

    Prissy Bottom

    • OMG TOO DAMN FUNNY

  48. Early in life – Tinker Forest

    Later in life – PC Thornhill

    Nice site….

    • Thanks Todd. Nice names!

  49. Spike Miller

  50. Smoky Grind :-*

  51. Boomer Highland

  52. Dixie Wild Wood

  53. Mr. Hardee

  54. Bubba Circle

    …….not so great but i wanted to put something on here lol

    • Oh I don’t know, that sounds pretty cool to me. Especially the circle bit!

  55. Inky Wychwood

  56. Nico Dorothy

  57. Griffin Meadowbrook. Yay, my porn name rocks.

    • awesome name bro

  58. Bandit Clouston bitchezz

  59. Sasha Lane

  60. Lady Greybark. Are you freaking kidding me?! failure!

  61. Then Lady Ridgeway. Pornstar of heiress?!
    LOL

  62. Ginger spice.

    Wait…I’ve heard that somewhere..

  63. Ziggy rainbow

  64. Mines Simba Hawkesbury
    ha ha

  65. Midnight Fiftyfive

  66. Chamberlaine Peace

  67. Peanut Butter Louise

  68. Phil McCracken, the Scottish knobber.

  69. Or there’s my German cousin, Hans Upperfudd.

  70. Sambo Cottonwood

  71. QUIT BEIN RACES

    • QUIT BEING RACES

  72. Maggie covel

  73. Sharon Dick

  74. Studly Doneright.

  75. LA FREAKY SWEET HONEY

  76. Foxy Bootyway

  77. Pumpkin Hollow :O <3

  78. Justin Beaver

  79. Fluffy Deaconsfield lol

  80. That makes perfect sense if your a perv

  81. madison busenberg

  82. Lucy Spencer

  83. My porn name is Boomer Pew, sounds lame

  84. I hade a dog named Kisse, so here it goes: Kisse Kvarnbacks. Does not sound fitting for a dude.

    • Oh, I don’t know, that sounds pretty awesome name for a porn dude to me….

      No, you’re right. It sounds terrible!

  85. billy park

  86. Beast from the East

  87. Jasmine Nickelson. Some are soooo funny!

  88. My Porn Name is Brown Suger

  89. dj berry

  90. Har-Don

  91. Blackie Bluemountains……………wow that’s horrible LMAO

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s